Mobilen återfunnen!!!!!

Kl 10 imorse ringer min mobil, det är gränspolisen som ringer o meddelar att dom hittat min Samsung Jet!!!
En man hade försökt att flyga från Skavsta flygplats men polisen hade fått reda på att han hade flera stulna mobiler med sig..vilket var fallet!!!
Polisen hittade flera Iphones o min fina Jettan :) Helt otroligt !!

Så nu blir det rättegång mot mannen, polisen visste inte om det är han som är tjuven så därför ska han iaf åtalas för häleri!!

Jag kan inte förstå att polisen funnit min mobil, känns helt ofattbart ! Herregud en mobil, dom försvinner ju bara!! kan man tycka !!
men nu vet vi att det är värt o polisanmäla, fast man inte tror att det finns någon chans att få tillbaka de man blivit bestulen på!!!


Min jettan!!



Kommentarer
Postat av: Sara

2011-01-20 @ 05:12:35
URL: http://ö
Postat av: Sara

Fan va nice!! :D NU har du två mobiluskusar ;D värsta mobilnörden, värren än hagan och hennes telia mobiler ;)

2011-01-20 @ 05:13:46
URL: http://saralindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0