Ledigdag!

Ledig dag idag !
Vaknade av att klockan ringde kl 11, behövde ställa klockan annars hade jag väl sovit bort hela dagen.
Chribb är också ledig idag, han har varit ledig igår också!!! LYX!
Idag ska jag höra med Hagan om hon vill gå på stan eller nå, hon flyttar till Umeå på söndag för att plugga Psykolog i 5 år! Det kommer passa henne perfekt :D Önskar henne all lycka min "hönsmamma";)

Igår var jag med Angie o Josse, vi tränade o sen for vi till Josse o åt Kycklingsallad med jätte gott bröd till :)
Vi hade sån tur att Thomas josses sambo hade stekt kycklingen färdig och josse hade gjort salladen klar innan så vi behövde bara sätta oss o äta :)
Riktigt trevligt hade vi !!!


Jag o Angie !!




jag o Josse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0