Kaffe

Jag har precis avnjutit en koppkaffe. Riktigt gott kaffe, fick ett paket Zoega julkaffe av en kollega och det smakar riktigt bra :) tack så mkt Marie!

Idag var jag så hungrig när jag kom hem från jobbet så jag o chribb slänge bara in potatisbullar in i ugnen så var middagen räddad:)
Potatisbullar är verkligen underskattade, det är så himla gott med bacon till!!

Nu är chribb i duschen, väntar till han e klar så ska vi fara en sväng o handla...men vi måste vara hemma till kl 20 för då börjar Mästerkocken, svenskt underhållningsprogram som börjar :)

Idag kom skorna som jag, lisa o julia beställt från Skopunkten :D:D riktigt rooligt.
Ska hämta dom från lisa senare ikväll när hon kommer hem från träningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0