Kanon!

Halloj allihop!

Söndagkväll nu, helgen har bara sprungit iväg som vanligt. I helgen har jag hunnit med att inhandla lite julklappar, ätit på en Amerikansk restaurang Suzie Q, festat med brudarna o nu ikväll har jag o chribb haft besök av hans föräldrar o lillebror :)
Vi såg Kommisarie Späck, fyyfan vilken film, haha! Se den !

Imorgon väntas det jobb, en ny vecka startar igen !
Iveckan blir det julbord på Farmen och träffa tjejerna hos Annika som fyllt år. Mycket att se framemot :)
Nu ska jag släng mig i soffan med Chribb o förbereda sänggåendet ! ;p

Natti natti gottfolk!


Bjuder på lite party bilder !








Kommentarer
Postat av: Josefin!

Oj, där var man brun och fräsch.. :O

2010-12-13 @ 00:40:50
URL: http://josefajnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0