Dåligt dåligt

av mig att inte ta tag i bloggandet men mycket beror nog på att nu när jag o chribb har egen lägenhet nu så är det mycket annat man ska hinna göra...planera mat, städa o fixa o trixa :)

Nu sitter jag här o passar på att blogga medans chribb sitter i soffan o för ovanlighetensskull ser på sport, fotboll denna gång !!!

Har precis pratat med mormor i telefon, längtar till dom kommer o hälsar på till jul. Blir så lång tid mellan gångerna vi ses ibland..väldigt tråkigt men när man ses så uppskattas den tiden verkligen !!

Idag har jag varit ledig vilket har varit väldigt sköönt, sov ut på morgnen men vaknade av sirener...Det hade tydligen börjat brinna ganska rejält i en lägenhet i huset bredvid oss...Stod brandbilar o ambulaner o hela Bodens PRO utanför fönstret när jag vaknade.
Sen for jag o lisa på stan en sväng o jag inhandlade tandkräm, Flux och en ansiktskräm. Värt att anteckna ;)
Efter vi varit på stan gick vi o träna på Step in. Blev ett rejält styrke pass...Efter jobbet imorgon blir det samma styrke pass igen med Lisa :)
En mycket trevlig dag. Får ju inte heller glömma att berätta att jag bakade Dinkelbröd idag, blev väldigt goda men lite hård yta men man måste använda tänderna ibland lite extra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0