26 juli

Ikea trippen med Josse blev det idag :)
Josse inhandlade allt möjligt till sin lägenhet. Känner mig också jätte sugen på att få gå på Ikea o handla mina egna saker till min egen lägenhet. Men men det får vänta ett tag till. Min dag kommer också någongång ;)

Sen jag kom hem har jag fixat studiebidrag till hösten + att jag har tackat ja till alla mina kurser så vi får se hur många jag kommer att kunna läsa. Men det tar vi då.
Imorn ska vi ozonbahandla vårat hus vilket innebär att vi inte får vistas i huset från måndag till lördag. Så jag kommer att bo hos Chribb dessa dagar för mamma o pappa o syrran åker till Gällivare.
När vi gör den här ozonbehandlingen i huset så ska jordlukten försvinna som ofta finns i hus med torpargrund, tyvärr. Vi har fått ta fram alla kläder från garderoberna o hängt dom på torkställ vilket inte var så jobbigt men att ta fram alla påslakan m.m som man har det har tagit tid ikväll det är inte ens klart ännu. Men min sista uppgift blir att ta en promenad med Eraz.


påväg till Ikea !


detta inhandlade josse :)


mat på Max blev det sen...


så här fort gasade josse på hem sen ;p


ojoj, hur ska detta gå ,p


vi överlevde resan, trots högfart så att bensinen knappt räckte;p


Josse med allt hon handlade på ikea skulle hon sen cykla hem med. Riktigt duktigt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0