17 juli

Idag har jag hunnit med mycket på morgonen...Väckarklockan ringde 5.45 i boden. kl 6.15 var jag o chribb påväg till Luleå. 6.40 var vi på Coop där chribb jobbar o jag började promenera hem vilket tog ca 40 min.. det var jätte sköönt att promenera den tiden på morgonen :)

När jag kom hem tog jag en p-nap o sen började jag dammtorka mitt rum, solen började lysa efter ett tag så gick ut o solade lite o när jag gjorde det fick jag sällskap av en igelkottunge som var jätte söt :)
Jag matade den med lite skinka, som den tyckte var jätte god märkte jag.. Knäppte bilder på den o filmade men jag vet inte hur man får in en film på bloggen så det får bli bilder..


Igelkotten försöker komma upp på verandan där jag satt :)


Där äter den av skinkbiten jag gav :)
Så liten o söt !

Kommentarer
Postat av: Sandra h

Den översta bilden är helt klockren ;) Vilken sötnöt :)

2009-07-18 @ 18:30:03
URL: http://sandraha.bloggagratis.se
Postat av: Sara

Åhh vilken söt pickabo bild den första var ^^,

2009-07-19 @ 10:53:08
URL: http://saralindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0